Diplomové a bakalářské práce

diploma

DEBUG: found in cache:
TypAutor a název práceVedoucíRokprogdisc
BP Petr Šádek: Přenos stylu na 3D model v reálném čase pomocí neuronové sítě (PDF)Sýkora Daniel 2022 OI Základy umělé inteligence a počítačových věd
DP Krupka Tomáš: Snímání pohybu pomocí Gaussovských směsí (PDF)Sýkora Daniel 2015 OI Počítačové vidění a digitální obraz
BP Růta Zdeněk: Robustní segmentace binárního obrazu Sýkora Daniel 2013 KYR Senzory a přístrojová technika (bakalářský)
BP Saidlová Lenka: Porovnání metod pro řešení velkých řídkých soustav lineárních rovnic Sýkora Daniel 2012 STM Web a multimedia (bakalářský)
BP Ulrichová Pavlína: Editace obrazu v gradientní oblasti Sýkora Daniel 2013 STM Web a multimedia (bakalářský)
DP Kalinová Petra: Řešení velkých řídkých soustav lineárních rovnic na GPU Sýkora Daniel 2011 OI Počítačová grafika
DP Fišer Jakub: Inteligentní algoritmy pro syntézu chybějících částí obrazu Sýkora Daniel 2012 OI Počítačová grafika a interakce
DP Jamriška Ondřej: Paralelní algoritmy pro maximalizaci toku v síti Sýkora Daniel 2012 OI Počítačová grafika
DP Keller Jan: Interaktvní segmentace obrazu Sýkora Daniel 2012 OI Počítačová grafika a interakce
DP Brejcha Jan: Obarvování ručních kreseb na mobilních zařízeních (PDF)Sýkora Daniel 2014 OI Softwarové inženýrství
DP Saidlová Lenka: Optimalizace založená na hledání minimálního řezu v grafech (PDF)Sýkora Daniel 2015 OI Počítačová grafika a interakce
DP Sochorová Šárka: Produkční řetězec pro stylizaci animací dle předlohy (PDF)Sýkora Daniel 2018 OI Počítačová grafika a interakce
DP Jiří Burýšek: Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy (PDF)Sýkora Daniel 2019 OI Počítačová grafika a interakce
DP Kučera Michal: Kvalitativní srovnání metod pro přenos výtvarného stylu (PDF)Sýkora Daniel 2018 OI Počítačová grafika
DP Jan Lazarek: Stylizace fotografie pomocí simulace malby (PDF)Sýkora Daniel 2022 OI Počítačová grafika
DP Mykola Isaiev: Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine (PDF)Sýkora Daniel 2022 OI Počítačová grafika
DP Marek Nechanský: Stylizace portrétu na GPU s využitím výtvarné předlohy (PDF)Sýkora Daniel 2021 OI Počítačová grafika
DP Tomáš Cicvárek: Pokročilé uživatelské rozhraní pro 3D modelování z ručních kreseb (PDF)Sýkora Daniel 2024 OI Počítačová grafika
DP Yanina Arameleva: 3D modelování z hrubých vektorových skic (PDF)Sýkora Daniel 2023 OI Počítačová grafika
BP Mudra Martin: Efektivní algoritmy pro maximalizaci toku v síti Sýkora Daniel 2011 STM Softwarové inženýrství
BP Kula Jiří: Kalibrace multi-kamerového systému Sýkora Daniel 2012 EI Výpočetní technika (bakalářský)
DP Futschik David: Kolorizace černobílých obrazů s využitím neuronových sítí (PDF)Sýkora Daniel 2018 OI Umělá inteligence
DP David Kunz: Textem řízená stylizace videa v reálném čase s využitím difuzních modelů (PDF)Sýkora Daniel 2024 OI Umělá inteligence
Marek Dvorožňák: Metody propojení počítačem generované a ručně kreslené animace (PDF)Sýkora Daniel 2019 Informatika a výpočetní technika
Ondřej Texler: Přenos ručně kresleného stylu na základě předlohy (PDF)Sýkora Daniel 2020 Informatika a výpočetní technika
David Futschik: Využití strojového učení v doméně umělecké stylizace (PDF)Sýkora Daniel 2023 Informatika a výpočetní technika
Za obsah zodpovídá: Petr Pošík