BP |
Petr Šádek: Real-Time Style Transfer to 3D Models Using Deep Convolutional Networks (PDF) | Sýkora Daniel |
2022 |
OI |
Základy umělé inteligence a počítačových věd |
DP |
Krupka Tomáš: Motion Capture using Sum of Gaussians Body Model (PDF) | Sýkora Daniel |
2015 |
OI |
Počítačové vidění a digitální obraz |
BP |
Růta Zdeněk: Robust Binary Image Segmentation | Sýkora Daniel |
2013 |
KYR |
Senzory a přístrojová technika (bakalářský) |
BP |
Saidlová Lenka: Comparison of methods for solving large sparse systems of linear equations | Sýkora Daniel |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Ulrichová Pavlína: Gradient domain image editing tool | Sýkora Daniel |
2013 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
DP |
Kalinová Petra: Solving large sparse systems of linear equations on GPU | Sýkora Daniel |
2011 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Fišer Jakub: Intelligent algorithms for image inpainting | Sýkora Daniel |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Jamriška Ondřej: Parallel algorithms for max-flow/min-cut problem | Sýkora Daniel |
2012 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Keller Jan: Interactive image segmentation | Sýkora Daniel |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Brejcha Jan: Painting hand-drawn images using mobile devices (PDF) | Sýkora Daniel |
2014 |
OI |
Softwarové inženýrství |
DP |
Saidlová Lenka: Graph cut based optimization (PDF) | Sýkora Daniel |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Sochorová Šárka: Production-Ready Pipeline for Example-Based Stylization of Animated Sequences (PDF) | Sýkora Daniel |
2018 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Jiří Burýšek: Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine (PDF) | Sýkora Daniel |
2019 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Kučera Michal: Qualitative comparison of methods for example-based style transfer (PDF) | Sýkora Daniel |
2018 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Jan Lazarek: Photo Stylization Using Painterly Rendering (PDF) | Sýkora Daniel |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Mykola Isaiev: Example-based Stylization of 3D Models Using Unreal Engine (PDF) | Sýkora Daniel |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Marek Nechanský: Example-based Stylization of Headshot Portraits on the GPU (PDF) | Sýkora Daniel |
2021 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Tomáš Cicvárek: Advanced User Interface for 3D Modeling From Hand-Drawn Images (PDF) | Sýkora Daniel |
2024 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Yanina Arameleva: 3D Modeling From Rough Vector Sketches (PDF) | Sýkora Daniel |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
BP |
Mudra Martin: Efficient algorithms for max-flow/min-cut problem | Sýkora Daniel |
2011 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Kula Jiří: Calibration of multi-camera system | Sýkora Daniel |
2012 |
EI |
Výpočetní technika (bakalářský) |
DP |
Futschik David: Colorization of black-and-white images using deep neural networks (PDF) | Sýkora Daniel |
2018 |
OI |
Umělá inteligence |
DP |
David Kunz: Text-driven Real-time Video Stylization using Diffusion Models (PDF) | Sýkora Daniel |
2024 |
OI |
Umělá inteligence |
|
Marek Dvorožňák: Bridging the Gap Between Computer-Generated and Hand-Drawn Animation (PDF) | Sýkora Daniel |
2019 |
|
Informatika a výpočetní technika |
|
Ondřej Texler: Example-based Style Transfer of Hand-drawn Content (PDF) | Sýkora Daniel |
2020 |
|
Informatika a výpočetní technika |
|
David Futschik: Leveraging machine learning for artistic stylization (PDF) | Sýkora Daniel |
2023 |
|
Informatika a výpočetní technika |