Seznam |
Téma: | Implementace korektniho zobrazovani zemskeho povrchu (plasticka krajina) pro system AgentFly |
---|---|
Vedoucí: | |
Vypsáno jako: | Práce v týmu a její organizace |
Popis: |
============== = NEAKTIVNI TEMA = ============== (vypsano 2010) Projekt AgentFly je prestizni projekt zkoumajici moznosti simulace rizeni letecke dopravy vyvijeny v Agent Technology Center. Prototyp AgentFly simuluje jak civilni, tak vojenskou leteckou dopravu. Ukolem tymu studentu je implementace zemskeho povrchu (plasticke krajiny) a ovladani zemekoule pomoci mysi v prototypu AgentFly. U studentu se predpoklada schopnost programovat v jazyce JAVA. |
Pokyny: | Prostudujte:
- Multiagentni platformu Aglobe a softwareovy prototyp AgentFly - Grafickou cast AgentFly, vykreslovani krajiny a letadel - Zpusob prace se zemekouli v AgentFly - Volne dostupne zdroje dat o tvaru povrchu Zeme Navrhnete: - Parser pro parsovani dat z volne dostupnych zdroju do datovych struktur pouzitelnych pro vykreslovani krajiny v AgentFly - System ovladani otaceni zemekoule pomoci mysi Implementujte: - Korektni zobrazovani krajiny (plasticka krajina) v prototypu AgentFly - System ovladani zemekoule v prototypu AgentFly - Korektni zobrazovani zemekoule Optimalizujte: - Implementaci vzhledem k rychlosti zobrazovani |
Literatura: | Je treba nastudovat Java SDK, Aglobe multi – agent platform, AgentFly prototyp |
Realizace: | SW projekt |
Vypsáno dne: | 05.02.2010 |
Max. počet studentů: | 6 |
Přihlášení studenti: | |