Seznam

Téma:Implementace korektniho zobrazovani zemskeho povrchu (plasticka krajina) pro system AgentFly
Vedoucí:
Vypsáno jako:Práce v týmu a její organizace
Popis:
==============
= NEAKTIVNI TEMA =
==============
(vypsano 2010)


Projekt AgentFly je prestizni projekt zkoumajici moznosti simulace rizeni letecke dopravy vyvijeny v Agent Technology Center. Prototyp AgentFly simuluje jak civilni, tak vojenskou leteckou dopravu.

Ukolem tymu studentu je implementace zemskeho povrchu (plasticke krajiny) a ovladani zemekoule pomoci mysi v prototypu AgentFly.

U studentu se predpoklada schopnost programovat v jazyce JAVA.
Pokyny:Prostudujte:
- Multiagentni platformu Aglobe a softwareovy prototyp AgentFly
- Grafickou cast AgentFly, vykreslovani krajiny a letadel
- Zpusob prace se zemekouli v AgentFly
- Volne dostupne zdroje dat o tvaru povrchu Zeme

Navrhnete:
- Parser pro parsovani dat z volne dostupnych zdroju do datovych struktur pouzitelnych pro vykreslovani krajiny v AgentFly
- System ovladani otaceni zemekoule pomoci mysi

Implementujte:
- Korektni zobrazovani krajiny (plasticka krajina) v prototypu AgentFly
- System ovladani zemekoule v prototypu AgentFly
- Korektni zobrazovani zemekoule

Optimalizujte:
- Implementaci vzhledem k rychlosti zobrazovani
Literatura:Je treba nastudovat Java SDK, Aglobe multi – agent platform, AgentFly prototyp
Realizace:SW projekt
Vypsáno dne:05.02.2010
Max. počet studentů:6
Přihlášení studenti:
 

Upozornění: toto je závazné přihlášení. Zrušit ho může pouze vedoucí práce