List

Bachelor thesis:Call centrum pro průzkum spokojenosti zákazníků ( PDF )
Author:Dendis Martin
Supervisor:Ing. Martin Klíma, Ph.D.
Keywords:
Abstract:Tato práce je věnována problematice call centra pro odchozí hovory, které se může využívat pro průzkum marketingu a spokojenosti zákazníků s produkty a poskytovanými službami různých společností. Práce se nejprve zabývá analýzou základních požadavků na call centrum. Na základě této analýzy je následně předložen návrh možného řešení a vlastní implementace v jazyce PHP. Dále práce obsahuje výsledky testování systému dotazníků call centra a vyhodnocení dosažených výsledků.


This thesis is dedicated to the issue of call centre for out-band calls, which can be used for marketing and survey of customer satisfaction with the products and services provided by various companies. First, it analyses the essential requirements of the call centre. Based on this analysis, a solution and the implementation in PHP is proposed. The work also contains the results of testing of the questionnaire system of the call centre and evaluation of results.
Submited:May 2014
More info: