BP |
Mačalík Karel: Rozhraní pro tvorbu plošinových her | Hapala Michal |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Vavrek Martin: Aproximace nejkratších cest v Unity 3D | Hapala Michal |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Šibík Petr: Přídavný obsah pro MMORPG World of Warcraft: The Wrath of The Lich King | Hapala Michal |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
DP |
Šomló Peter: 3D modelář interiérů pro tablety | Hapala Michal |
2013 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
BP |
Horký Jan: Simulátor pásového bojového vozidla | Hapala Michal |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (bakalářský) |
BP |
Viezán Lukáš: Architektura počítačových her | Hapala Michal |
2011 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Beran Lukáš: Umělá inteligence v tahových strategiích | Hapala Michal |
2011 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Zůna Václav: Multiplatformní arkáda pro více hráčů | Hapala Michal |
2011 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Fikar Jan: Rozšířené možnosti ovládání počítačových her pomocí mobilních zařízení | Hapala Michal |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (bakalářský) |
BP |
Dvořák Josef: Procedurální generování terénu s úrovněmi detailu | Hapala Michal |
2012 |
STM |
Softwarové inženýrství |