BP |
Lukáš Cezner: Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her (PDF) | Havran Vlastimil |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
DP |
Lukáč Michal: Progresivní konsistentní výpočty globálního osvětlení | Havran Vlastimil |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Karlík Ondřej: Datové struktury pro interpolaci osvětlovací funkce v prostoru | Havran Vlastimil |
2011 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Barák Tomáš: Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity | Havran Vlastimil |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Nikodým Tomáš: Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu | Havran Vlastimil |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Nekola Jiří: Knihovna funkcí odrazivosti povrchu | Havran Vlastimil |
2012 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Šefčík Petr: Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP | Havran Vlastimil |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Langr Jan: Datové struktury pro vrhání paprsku na mobilních zařízeních s OS Android | Havran Vlastimil |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Langr Jan: Datové struktury pro vrhání paprsku na mobilních zařízeních s OS Android (PDF) | Havran Vlastimil |
2016 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Papoušek Adam: Efektivní simulátor šíření světla v optických soustavách s využitím NURBS ploch | Havran Vlastimil |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Frantál Petr: Metody pro vrhání paprsku s hierarchiemi obálek na CPU (PDF) | Havran Vlastimil |
2019 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Patrik Schiller: Syntéza obrazu pro virtuální realitu ve vysokém rozlišení s využitím změřených dat odrazivosti (PDF) | Havran Vlastimil |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Tomáš Reinhold: Fotografický přístroj z kamery pro počítačové vidění (PDF) | Havran Vlastimil |
2024 |
OI |
Počítačová grafika |