BP |
Ondřej Mézl: Návrh mobilní aplikace pro administraci nikotinových náhrad (PDF) | Novák Daniel |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alena Mikushina: Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Hvězda: Model oblohy pro systém VRUT (PDF) | Sloup Jaroslav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Pospíšil: Multiplatformní aplikace v rozšířené realitě pro vizualizaci satelitů Země (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Cicvárek: Materiály v počítačové grafice (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Martina Klimešová: Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí (PDF) | Sporka Adam |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Radek Bumbálek: Multi-agentní plánovač se silnou ochranou soukromých informací (PDF) | Štolba Michal |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Pavla Křivanová: Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál (PDF) | Sporka Adam |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dominik Truong: Georeferencovaná rozšířená realita (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michaela Kubišová: Mobilní Android aplikace pro řešení výukových úloh v systému EduARd (PDF) | Malý Ivo |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Eduard Lavuš: Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Karel Tomanec: Knihovna pro vykreslování textu v OpenGL (PDF) | Sloup Jaroslav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Mykola Isaiev: Nástroj pro návrh a export závodních tratí (PDF) | Čmolík Ladislav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Klára Konopásková: Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě (PDF) | Husák Jan |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tereza Preislerová: Virtuální piano (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jozef Skála: Zvuk ve VR (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Veronika Petrova: Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alexander Temnyakov: Přímé zobrazování procedurálních modelů (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Vavera: Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Šimon Gebauer: Mobilní aplikace pro kontrolované pití (PDF) | Burda Václav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vít Neckář: Škálovatelná simulace dopravy v systému VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Isa Skořepů: Hudební hra ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zahradník: Správa systémů generálního a hlavních klíčů (PDF) | Černoch Radomír |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Lazarek: Sledování reálných objektů ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Yehor Petukhov: Návrh a prototypová implementace modulu pro grafickou reprezentaci toku dat v analyzátorech (PDF) | Valenta Michal |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Aschermann: Editor geometrie v systému VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Tran: Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí (PDF) | Novák Daniel |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Zdeněk David: Mobilní aplikace pro výuku základů programování (PDF) | Nagyová Ingrid |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zahradník: Správa systémů generálního a hlavních klíčů (PDF) | Černoch Radomír |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Patrik Březina: Metody umělé inteligence pro hraní sběratelských karetních her (PDF) | Lisý Viliam |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Hanák: Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie (PDF) | Bittner Jiří |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Štěpán Machovský: Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Karel Petr: Počítačová hra zpracovávající skalní lezení (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alexandra Petrova: Bojové hry (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Filip Harant: Procedurální modelování listů a simulace jejich stárnutí (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Cimbura: Simulace zvětrávání hornin (PDF) | Sloup Jaroslav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Ryšavý: Kompletace 3D modelu Pražského hradu (PDF) | Žára Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Pozník: Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tsimafei Raro: Systém pro správu podnikových školení (PDF) | Jelínek Ivan |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Mráz: Webový portál pro přípravu podkladů pro rozšířenou realitu (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniela Hradilová: Mobilní aplikace Osobní zdravotní deník (PDF) | Malý Ivo |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Dulava: Struktura populace v evolučních algoritmech (PDF) | Pošík Petr |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matvii Bunin: Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Miroslav Müller: Tutoriály pro nástroj na výuku geometrických transformací (PDF) | Felkel Petr |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Kolínský: Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Margarita Ryabova: Virtuální zkušební kabinka / Magické Zrcadlo (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Julie Trollerová: Modelování a animace čtyřnožců (PDF) | Čmolík Ladislav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Marek Římal: Využití realtime 3D rekonstrukce a lokalizace ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Šiman: Ovládání softw. pro generování zvuku pomocí bezkontaktních ovladačů (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Emese Szabó: Přetváření povrchu zasněžené krajiny vlivem větrné eroze (PDF) | Sloup Jaroslav |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Varga: Logická 3D hra (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Aleksandr Murugov: Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Mašín: Vizualizace a zpracování dat adiktologických pacientů (PDF) | Novák Daniel |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lucie Veverková: 3D logická hra z pohledu první osoby (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Gruncl: Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T (PDF) | Sloup Jaroslav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Tošner: Nácvik každodenních činností ve VR (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Peleška: VR vizualizace černé díry s využitím sférické kamery (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alikhan Anuarbekov: Vizualizace učení neuronových sítích (PDF) | Kunc Vladimír |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Kutálek: Procedurální generování prostředí pro videohry (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Yanina Arameleva: Modelování 3D animací avatarů ve výukové hře (PDF) | Novák Daniel |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Viktor Bobůrka: 3D tahová strategická hra (PDF) | Čmolík Ladislav |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dan Juříček: Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Viktor Shubert: Procedurální generování vln na vodní hladině (PDF) | Sloup Jaroslav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vladimíra Potočeková: Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniil Kryvarot: Kooperativní plošinová hra pro dva hráče (PDF) | Čmolík Ladislav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Josef Bacík: Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Lhota: Editor virtuálních světů (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Illich: Vizualizace oběžnic v rozšířené realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Hrnčíř: Integrace simulátoru dronů v Unreal Enginu 5 (PDF) | Pěnička Robert |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Hamet: Rozšířená realita s využitím 360 panoramat (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Pokorný: Úniková 3D počítačová hra (PDF) | Čmolík Ladislav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Šimek: Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Boček: Testování užitečnosti nástroje pro výuku transformací (PDF) | Felkel Petr |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Natálie Kaslová: Vizualizace aktuálního stavu výrobní linky (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Blahoš: Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací (PDF) | Bošanský Branislav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Vonášek: Řešení zobecněných n-hráčových her typu poslední stojící muž s praktickou implementací zjednodušené hry Ultimátní Válečnícy: Kmenový Rachot (PDF) | Milec David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Zeman: Řemeslná hra se zaměřením na ekonomiku (PDF) | Havlík Tomáš |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Martin Douda: Generování jeskynních systémů (PDF) | Sloup Jaroslav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Peter Vataščin: Úniková hra s rozšířenou realitou (PDF) | Žára Jiří |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Kryštof Havlík: VR pro ležící pacienty (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Holeček: Využití metody regularizace odměn ve hrách s neúplnou informací (PDF) | Kubíček Ondřej |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ondřej Pelikán: Modulární syntéza pomocí softwaru Pure Data ve VR (PDF) | Slabý Ondřej |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Žampach: Optimalizace portoflia heuristik pro optimalni planovani (PDF) | Pevný Tomáš |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Linha: Interaktivní seznámení s vývojem her (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ondřej Mašek: Implementace vlakového simulátoru (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Antonín Plevač: Generátor stránek herních projektů předmětů (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Kristýna Kořenská: Kreslení grafů a metriky estetičnosti (PDF) | Dostál Matěj |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dmitrii Zamedianskii: Pohybová střílečka s pavoučími mechanikami (PDF) | Havlík Tomáš |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Kyselka: Vzhled materiálů v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lucie Rosenthalerová: Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zemko: Procedurální generování modelů měst (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Robert Papay: 2D kreslení na papír ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Povolný: Kreslení grafů metodami algebraické teorie grafů (PDF) | Dostál Matěj |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Kristi Žampachů: Visual analysis of beehive queen behaviour (PDF) | Krajník Tomáš |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Sakmary: Vykreslování oblohy a mraků v reálném čase (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Nahodil: Procedurální generování scény pro vlakový simulátor (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Khanh Duong: 3D úniková hra (PDF) | Čmolík Ladislav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dmytro Kadar: Nové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VR (PDF) | Žákovská Uršula |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Hanna Hliavitskaya: Digitální reprezentace interiérů budov pro osoby se zrakovým postižením (PDF) | Macík Miroslav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Tychtl: Webové aplikace běžící na straně klienta pro podporu výuky barevných modelů (PDF) | Čmolík Ladislav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dušan Jánsky: Edukativní počítačová hra (PDF) | Klíma Martin |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Šašek: VR pro vyšetření genetické degenerativní oční vady (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matyáš Kovaľ: 2D kreslení na papír ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Sára Veselá: 3D logická hra (PDF) | Čmolík Ladislav |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tereza Hlavová: Interakce výpočetního prostředí MATLAB s 3D scénou (PDF) | Houška Jan |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Gargula: Simulace herní umělé inteligence (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Rudolf Líbal: Knihovna pro procedurální generování dlaždic v počítačových hrách (PDF) | Havlík Tomáš |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tadeáš Zribko: Fúze radiačních a hloubkových měření pro bezpilotní helikoptéru (PDF) | Štibinger Petr |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ondřej Kyzr: Procedurální generování venkovních scén (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Borecký: Správa obsahu v rozšířené realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dominik Dinh: Dynamický sněhový povrch (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Jiřík: Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vilém Jonák: Trekování lidí pomocí počítačového vidění s datovým výstupem (PDF) | Leischner Vojtěch |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Böhm: Aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Pavel Sillinger: Virtuální zrcadlo (PDF) | Žára Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Barbora Koudelková: Příprava audiovizuálního materiálu pro multiprojekci (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lukáš Cezner: Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her (PDF) | Havran Vlastimil |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Kropáč: Výkonnostní optimalizace v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Filip Ježowicz: Interaktivní Instalace s Podmořskými Flokujícími Zvířaty pro Děti (PDF) | Žákovská Uršula |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ivan Oryshchenko: Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Blažek: Hráč hry Logik učený z příkladů (PDF) | Franc Vojtěch |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Radek Pleticha: Porovnání videofiltrů v GLSL a 2D Canvasu (PDF) | Žára Ondřej |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vít Gardoň: Využití hlasového ovládání ve VR (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Zdeněk Kolář: Herní engine pro hry typu Minecraft (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Pavel Sillinger: Virtuální zrcadlo (PDF) | Žára Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Roland Fritsch: VR simulace poruch orientace v prostoru (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Adam Loucký: Pokročilé tutoriály v I3T (PDF) | Felkel Petr |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Profota: Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Martin Doležal: Nástroj pro vytváření interaktivních ilustrací (PDF) | Čmolík Ladislav |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Veronika Shirochenkova: Knihovna a čtení knih ve VR (PDF) | Žákovská Uršula |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Fedor Timushev: Knihovna materiálů v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |