Diplomové a bakalářské práce

diploma

DEBUG: found in cache:
TypAutor a název práceVedoucíRokprogdisc
BP Ondřej Mézl: Návrh mobilní aplikace pro administraci nikotinových náhrad (PDF)Novák Daniel 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Alena Mikushina: Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Michal Hvězda: Model oblohy pro systém VRUT (PDF)Sloup Jaroslav 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Pospíšil: Multiplatformní aplikace v rozšířené realitě pro vizualizaci satelitů Země (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Tomáš Cicvárek: Materiály v počítačové grafice (PDF)Sedláček David 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Martina Klimešová: Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí (PDF)Sporka Adam 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Radek Bumbálek: Multi-agentní plánovač se silnou ochranou soukromých informací (PDF)Štolba Michal 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Pavla Křivanová: Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál (PDF)Sporka Adam 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Dominik Truong: Georeferencovaná rozšířená realita (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Michaela Kubišová: Mobilní Android aplikace pro řešení výukových úloh v systému EduARd (PDF)Malý Ivo 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Eduard Lavuš: Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Karel Tomanec: Knihovna pro vykreslování textu v OpenGL (PDF)Sloup Jaroslav 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Mykola Isaiev: Nástroj pro návrh a export závodních tratí (PDF)Čmolík Ladislav 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Klára Konopásková: Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě (PDF)Husák Jan 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Tereza Preislerová: Virtuální piano (PDF)Sedláček David 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Jozef Skála: Zvuk ve VR (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Veronika Petrova: Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Alexander Temnyakov: Přímé zobrazování procedurálních modelů (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Vavera: Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Šimon Gebauer: Mobilní aplikace pro kontrolované pití (PDF)Burda Václav 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vít Neckář: Škálovatelná simulace dopravy v systému VRUT (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Isa Skořepů: Hudební hra ve virtuální realitě (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Zahradník: Správa systémů generálního a hlavních klíčů (PDF)Černoch Radomír 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Lazarek: Sledování reálných objektů ve virtuální realitě (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Yehor Petukhov: Návrh a prototypová implementace modulu pro grafickou reprezentaci toku dat v analyzátorech (PDF)Valenta Michal 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Aschermann: Editor geometrie v systému VRUT (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Tomáš Tran: Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí (PDF)Novák Daniel 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Zdeněk David: Mobilní aplikace pro výuku základů programování (PDF)Nagyová Ingrid 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Zahradník: Správa systémů generálního a hlavních klíčů (PDF)Černoch Radomír 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Patrik Březina: Metody umělé inteligence pro hraní sběratelských karetních her (PDF)Lisý Viliam 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Hanák: Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie (PDF)Bittner Jiří 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Štěpán Machovský: Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Karel Petr: Počítačová hra zpracovávající skalní lezení (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Alexandra Petrova: Bojové hry (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Filip Harant: Procedurální modelování listů a simulace jejich stárnutí (PDF)Sloup Jaroslav 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Cimbura: Simulace zvětrávání hornin (PDF)Sloup Jaroslav 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Ryšavý: Kompletace 3D modelu Pražského hradu (PDF)Žára Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Michal Pozník: Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Tsimafei Raro: Systém pro správu podnikových školení (PDF)Jelínek Ivan 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Michal Mráz: Webový portál pro přípravu podkladů pro rozšířenou realitu (PDF)Sedláček David 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniela Hradilová: Mobilní aplikace Osobní zdravotní deník (PDF)Malý Ivo 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Tomáš Dulava: Struktura populace v evolučních algoritmech (PDF)Pošík Petr 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Matvii Bunin: Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Miroslav Müller: Tutoriály pro nástroj na výuku geometrických transformací (PDF)Felkel Petr 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Kolínský: Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Margarita Ryabova: Virtuální zkušební kabinka / Magické Zrcadlo (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Julie Trollerová: Modelování a animace čtyřnožců (PDF)Čmolík Ladislav 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Marek Římal: Využití realtime 3D rekonstrukce a lokalizace ve virtuální realitě (PDF)Sedláček David 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Šiman: Ovládání softw. pro generování zvuku pomocí bezkontaktních ovladačů (PDF)Sedláček David 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Emese Szabó: Přetváření povrchu zasněžené krajiny vlivem větrné eroze (PDF)Sloup Jaroslav 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Petr Varga: Logická 3D hra (PDF)Čmolík Ladislav 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Aleksandr Murugov: Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem (PDF)Čmolík Ladislav 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Mašín: Vizualizace a zpracování dat adiktologických pacientů (PDF)Novák Daniel 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Lucie Veverková: 3D logická hra z pohledu první osoby (PDF)Čmolík Ladislav 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Gruncl: Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T (PDF)Sloup Jaroslav 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Tošner: Nácvik každodenních činností ve VR (PDF)Sedláček David 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Jakub Peleška: VR vizualizace černé díry s využitím sférické kamery (PDF)Sedláček David 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Alikhan Anuarbekov: Vizualizace učení neuronových sítích (PDF)Kunc Vladimír 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Kutálek: Procedurální generování prostředí pro videohry (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Yanina Arameleva: Modelování 3D animací avatarů ve výukové hře (PDF)Novák Daniel 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Viktor Bobůrka: 3D tahová strategická hra (PDF)Čmolík Ladislav 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Dan Juříček: Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF)Bittner Jiří 2024 OI Počítačové hry a grafika
BP Josef Bacík: Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Petr Lhota: Editor virtuálních světů (PDF)Sloup Jaroslav 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Illich: Vizualizace oběžnic v rozšířené realitě (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Hamet: Rozšířená realita s využitím 360 panoramat (PDF)Sedláček David 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Tomáš Pokorný: Úniková 3D počítačová hra (PDF)Čmolík Ladislav 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Petr Šimek: Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Kristýna Kořenská: Kreslení grafů a metriky estetičnosti (PDF)Dostál Matěj 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Dmitrii Zamedianskii: Pohybová střílečka s pavoučími mechanikami (PDF)Havlík Tomáš 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Jakub Kyselka: Vzhled materiálů v Unity (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Lucie Rosenthalerová: Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Zemko: Procedurální generování modelů měst (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Robert Papay: 2D kreslení na papír ve virtuální realitě (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Povolný: Kreslení grafů metodami algebraické teorie grafů (PDF)Dostál Matěj 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Kristi Žampachů: Visual analysis of beehive queen behaviour (PDF)Krajník Tomáš 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Matěj Sakmary: Vykreslování oblohy a mraků v reálném čase (PDF)Sloup Jaroslav 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Petr Nahodil: Procedurální generování scény pro vlakový simulátor (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Khanh Duong: 3D úniková hra (PDF)Čmolík Ladislav 2024 OI Počítačové hry a grafika
BP Dmytro Kadar: Nové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VR (PDF)Žákovská Uršula 2024 OI Počítačové hry a grafika
BP Matyáš Kovaľ: 2D kreslení na papír ve virtuální realitě (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Sára Veselá: 3D logická hra (PDF)Čmolík Ladislav 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Tereza Hlavová: Interakce výpočetního prostředí MATLAB s 3D scénou (PDF)Houška Jan 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Matěj Gargula: Simulace herní umělé inteligence (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Rudolf Líbal: Knihovna pro procedurální generování dlaždic v počítačových hrách (PDF)Havlík Tomáš 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Tadeáš Zribko: Fúze radiačních a hloubkových měření pro bezpilotní helikoptéru (PDF)Štibinger Petr 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Ondřej Kyzr: Procedurální generování venkovních scén (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Borecký: Správa obsahu v rozšířené realitě (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Dominik Dinh: Dynamický sněhový povrch (PDF)Sloup Jaroslav 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Jiřík: Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Vilém Jonák: Trekování lidí pomocí počítačového vidění s datovým výstupem (PDF)Leischner Vojtěch 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Böhm: Aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Pavel Sillinger: Virtuální zrcadlo (PDF)Žára Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Barbora Koudelková: Příprava audiovizuálního materiálu pro multiprojekci (PDF)Sedláček David 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Lukáš Cezner: Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her (PDF)Havran Vlastimil 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Kropáč: Výkonnostní optimalizace v Unity (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Filip Ježowicz: Interaktivní Instalace s Podmořskými Flokujícími Zvířaty pro Děti (PDF)Žákovská Uršula 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Ivan Oryshchenko: Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Matěj Blažek: Hráč hry Logik učený z příkladů (PDF)Franc Vojtěch 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Radek Pleticha: Porovnání videofiltrů v GLSL a 2D Canvasu (PDF)Žára Ondřej 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Vít Gardoň: Využití hlasového ovládání ve VR (PDF)Sedláček David 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Zdeněk Kolář: Herní engine pro hry typu Minecraft (PDF)Čmolík Ladislav 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Pavel Sillinger: Virtuální zrcadlo (PDF)Žára Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Roland Fritsch: VR simulace poruch orientace v prostoru (PDF)Sedláček David 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Adam Loucký: Pokročilé tutoriály v I3T (PDF)Felkel Petr 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Jakub Profota: Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Martin Doležal: Nástroj pro vytváření interaktivních ilustrací (PDF)Čmolík Ladislav 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Veronika Shirochenkova: Knihovna a čtení knih ve VR (PDF)Žákovská Uršula 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Fedor Timushev: Knihovna materiálů v Unity (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
Za obsah zodpovídá: Petr Pošík