BP |
Lukáš Cezner: BRDF surface reflectance using LIGHTEC Minidiff V2 for Game Engines (PDF) | Havran Vlastimil |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
DP |
Lukáč Michal: Progressive consistent computation of global illumination | Havran Vlastimil |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Karlík Ondřej: Data Structures for Interpolation of Illumination with Radiance and Irradiance Caching | Havran Vlastimil |
2011 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Barák Tomáš: Global Illumination via Instant Radiosity | Havran Vlastimil |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Nikodým Tomáš: Global Illumination Computation for Augmented Reality | Havran Vlastimil |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Nekola Jiří: BRDFLIB - software library for reflectance functions | Havran Vlastimil |
2012 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Šefčík Petr: Real-time global illumination using Cascaded Light Propagation Volumes | Havran Vlastimil |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Langr Jan: Data Structures for Ray Tracing for Mobile Devices with Android OS | Havran Vlastimil |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Langr Jan: Data Structures for Ray Tracing for Mobile Devices with Android OS (PDF) | Havran Vlastimil |
2016 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Papoušek Adam: Efficient light simulator for optical systems formulated by NURBS surfaces | Havran Vlastimil |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Frantál Petr: Ray Tracing with Bounding Volume Hierarchies on a CPU (PDF) | Havran Vlastimil |
2019 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Patrik Schiller: Rendering for virtual reality in high resolution using measured BTF data (PDF) | Havran Vlastimil |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |