BP |
Petr Šádek: Přenos stylu na 3D model v reálném čase pomocí neuronové sítě (PDF) | Sýkora Daniel |
2022 |
OI |
Základy umělé inteligence a počítačových věd |
DP |
Krupka Tomáš: Snímání pohybu pomocí Gaussovských směsí (PDF) | Sýkora Daniel |
2015 |
OI |
Počítačové vidění a digitální obraz |
BP |
Růta Zdeněk: Robustní segmentace binárního obrazu | Sýkora Daniel |
2013 |
KYR |
Senzory a přístrojová technika (bakalářský) |
BP |
Saidlová Lenka: Porovnání metod pro řešení velkých řídkých soustav lineárních rovnic | Sýkora Daniel |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Ulrichová Pavlína: Editace obrazu v gradientní oblasti | Sýkora Daniel |
2013 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
DP |
Kalinová Petra: Řešení velkých řídkých soustav lineárních rovnic na GPU | Sýkora Daniel |
2011 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Fišer Jakub: Inteligentní algoritmy pro syntézu chybějících částí obrazu | Sýkora Daniel |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Jamriška Ondřej: Paralelní algoritmy pro maximalizaci toku v síti | Sýkora Daniel |
2012 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Keller Jan: Interaktvní segmentace obrazu | Sýkora Daniel |
2012 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Brejcha Jan: Obarvování ručních kreseb na mobilních zařízeních (PDF) | Sýkora Daniel |
2014 |
OI |
Softwarové inženýrství |
DP |
Saidlová Lenka: Optimalizace založená na hledání minimálního řezu v grafech (PDF) | Sýkora Daniel |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Sochorová Šárka: Produkční řetězec pro stylizaci animací dle předlohy (PDF) | Sýkora Daniel |
2018 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Jiří Burýšek: Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy (PDF) | Sýkora Daniel |
2019 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Kučera Michal: Kvalitativní srovnání metod pro přenos výtvarného stylu (PDF) | Sýkora Daniel |
2018 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Jan Lazarek: Stylizace fotografie pomocí simulace malby (PDF) | Sýkora Daniel |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Mykola Isaiev: Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine (PDF) | Sýkora Daniel |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Marek Nechanský: Stylizace portrétu na GPU s využitím výtvarné předlohy (PDF) | Sýkora Daniel |
2021 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Tomáš Cicvárek: Pokročilé uživatelské rozhraní pro 3D modelování z ručních kreseb (PDF) | Sýkora Daniel |
2024 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Yanina Arameleva: 3D modelování z hrubých vektorových skic (PDF) | Sýkora Daniel |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
BP |
Mudra Martin: Efektivní algoritmy pro maximalizaci toku v síti | Sýkora Daniel |
2011 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Kula Jiří: Kalibrace multi-kamerového systému | Sýkora Daniel |
2012 |
EI |
Výpočetní technika (bakalářský) |
DP |
Futschik David: Kolorizace černobílých obrazů s využitím neuronových sítí (PDF) | Sýkora Daniel |
2018 |
OI |
Umělá inteligence |
DP |
David Kunz: Textem řízená stylizace videa v reálném čase s využitím difuzních modelů (PDF) | Sýkora Daniel |
2024 |
OI |
Umělá inteligence |
|
Marek Dvorožňák: Metody propojení počítačem generované a ručně kreslené animace (PDF) | Sýkora Daniel |
2019 |
|
Informatika a výpočetní technika |
|
Ondřej Texler: Přenos ručně kresleného stylu na základě předlohy (PDF) | Sýkora Daniel |
2020 |
|
Informatika a výpočetní technika |
|
Michal Kučera: Směrem k interaktivnímu, robustnímu a stereoskopickému přenosu výtvarného stylu (PDF) | Sýkora Daniel |
2024 |
|
Informatika - Katedra počítačové grafiky a interakce |
|
David Futschik: Využití strojového učení v doméně umělecké stylizace (PDF) | Sýkora Daniel |
2023 |
|
Informatika a výpočetní technika |