BP |
Čajka Vladimír: Model města pro simulátor auta | Sedláček David |
2015 |
OI |
Informatika a počítačové vědy |
BP |
Čajka Vladimír: Model města pro simulátor auta (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Informatika a počítačové vědy |
BP |
Jakub Hlusička: Platforma pro aplikace virtuální reality (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Informatika a počítačové vědy |
BP |
Petr Staňo: Využití hlasového ovládání ve VR (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Základy umělé inteligence a počítačových věd |
BP |
Pachtová Martina: Knihovna architektonických prvků Prahy | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Plecháč Tomáš: Webová prezentace firmy TERKO-CZ | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Majerník Michal: Pravidla znovupoužitelnosti 3D modelů | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Stejskalová Nikola: 3D model budovy NTK v Dejvicích | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Mašek Michal: 3D rekonstrukce podzemí Koněpruských jeskyní | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Smetana Radek: Model humanoida | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Partyková Julie: 3D model budovy pro hru ve VRML | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Moudrá Jana: Hra ve VRML | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Kotrhonz Jan: 3D stereo animace | Sedláček David |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Mrázek Adam: Animace řízená daty z motion capture zařízení | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Princ Daniel: Planární segmentace mračna bodů | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Pastýřík Tomáš: Informační portál pro vozíčkáře | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Strnad Petr: Optické vady pro VRUT | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Vondráček Dominik: Editor pro vizualizaci interiérů bytů | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Moser Lukáš: 3D stereo animace | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Štych Marek: Porovnání VRML prohlížečů | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Roik Daria: Prohlížeč fotografií se známými pozicemi kamer | Sedláček David |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Musilová Renata: Semi-automatický 2D anotátor architektonických prvků | Sedláček David |
2013 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Kratochvíl Milan: Vizualizace dostavby Staroměstské radnice | Sedláček David |
2013 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Slabihoudek Josef: Porovnání technologí pro 3D prezentaci na internetu | Sedláček David |
2013 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Lukášek Martin: Vizualizace dostavby Staroměstské radnice | Sedláček David |
2013 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Třešňák Jan: "Free-form" CMS | Sedláček David |
2013 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Kraus Tomáš: Přesný 3D model společných prostor DCGI | Sedláček David |
2014 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Teplý Jan: Interaktivní učebnice pro ANDROID (PDF) | Sedláček David |
2014 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Veselý Josef: Interaktivní učebnice pro ANDROID | Sedláček David |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Zavřel Karel: Interaktivní galerie modelů Leonarda da Vinciho (PDF) | Sedláček David |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Antonín Karel: Kompozice CG objektu do reálné filmové scény (PDF) | Sedláček David |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Sládek Jan: Mobilní aplikace poskytující uživatelům doporučení na dárky (PDF) | Sedláček David |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Sukhomlina Kristina: Záznam pohybu humanoida (PDF) | Sedláček David |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Rychlovský Jiří: Interaktivní učebnice pro ANDROID (PDF) | Sedláček David |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Platonov Ivan: Interaktivní vizualizace černých děr (PDF) | Sedláček David |
2016 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Unembayeva Daniya: Exportní modul pro Autodesk Maya do formátu X3D / X3Dom (PDF) | Sedláček David |
2017 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Bílek Petr: Automatické vyhodnocení d2 testu pomocí metod počítačového vidění (PDF) | Sedláček David |
2017 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Moravenov Jordan: VR výuková aplikace pro seznámení s objekty Sluneční soustavy (PDF) | Sedláček David |
2018 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Vojtěch Pospíšil: Multiplatformní aplikace v rozšířené realitě pro vizualizaci satelitů Země (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Cicvárek: Materiály v počítačové grafice (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dominik Truong: Georeferencovaná rozšířená realita (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tereza Preislerová: Virtuální piano (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jozef Skála: Zvuk ve VR (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Veronika Petrova: Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Isa Skořepů: Hudební hra ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Lazarek: Sledování reálných objektů ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Karel Petr: Počítačová hra zpracovávající skalní lezení (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alexandra Petrova: Bojové hry (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Mráz: Webový portál pro přípravu podkladů pro rozšířenou realitu (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Margarita Ryabova: Virtuální zkušební kabinka / Magické Zrcadlo (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Marek Římal: Využití realtime 3D rekonstrukce a lokalizace ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Šiman: Ovládání softw. pro generování zvuku pomocí bezkontaktních ovladačů (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Tošner: Nácvik každodenních činností ve VR (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Peleška: VR vizualizace černé díry s využitím sférické kamery (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vladimíra Potočeková: Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Josef Bacík: Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Illich: Vizualizace oběžnic v rozšířené realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Hamet: Rozšířená realita s využitím 360 panoramat (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Šimek: Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Natálie Kaslová: Vizualizace aktuálního stavu výrobní linky (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Kryštof Havlík: VR pro ležící pacienty (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Linha: Interaktivní seznámení s vývojem her (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Antonín Plevač: Generátor stránek herních projektů předmětů (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Robert Papay: 2D kreslení na papír ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Šašek: VR pro vyšetření genetické degenerativní oční vady (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matyáš Kovaľ: 2D kreslení na papír ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Borecký: Správa obsahu v rozšířené realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Böhm: Aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Barbora Koudelková: Příprava audiovizuálního materiálu pro multiprojekci (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vít Gardoň: Využití hlasového ovládání ve VR (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Roland Fritsch: VR simulace poruch orientace v prostoru (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
DP |
Svatek Martin: 3D rekonstrukce z Google street view | Sedláček David |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Princ Daniel: Pohledově závislá aplikace textur v reálném čase (PDF) | Sedláček David |
2014 |
OI |
Softwarové inženýrství |
DP |
Havelík Jaroslav: Rozšířená realita pro výuku (PDF) | Sedláček David |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Smetana Radek: Skripty pro tvorbu animační kostry (PDF) | Sedláček David |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Doležal Jiří: Prezentace produktů pomocí rozšířené reality (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Okluský Ondřej: Vzdělávací hry ve virtuální realitě s vesmírnou tématikou (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Janovský Roman: Operátorské stanoviště pro vizualizaci a řízení autonomních bezpilotních prostředků (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Beránek Petr: Systém pro automatické snímání pomocí 3D laser scanneru a fotoaparátu (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Zuza Mikoláš: Interaktivní sférické video ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Jordan Moravenov: Výuková aplikace ve Virtuální Realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Tomáš Havlík: Vizualizace grafů ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Uršuľa Žákovská: Jídlo a pití ve virtuální realitě a jak může obohatit uživatelův zážitek (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Kříž Tomáš: Vytváření hloubkových map ve vysokém rozlišení (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Kejvalová Jana: Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Marek Římal: Více-uživatelské prostředí pro výuku ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Radka Olyšarová: Cvičení pro seniory ve VR (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Filip Suchý: Sledování reálných objektů ve virtuální realitě (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Vojtěch Tomas: Vizualizace urbanistických dat (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Michaela Vlčková: Sdílení obsahu v systému EduARd (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Dominik Chaloupka: Věrný model lokomotivy pro simulátor (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Markéta Machová: Balanční cvičení pro seniory ve VR s interaktivními prvky (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Leoš Řeháček: Aplikace pro sběr a analýzu dat z VR tréninkových aplikací (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Barbora Koudelková: Interaktivní aplikace využívající pohybová data pro analýzu pohybového aparátu jedince (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Alena Žižková: Využití umělé inteligence pro generování obsahu pro rozšířenou realitu (PDF) | Sedláček David |
2024 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Dominik Truong: Využití AR v muzejnictví pro správu expozice (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Isabella Skořepová: Sledování více uživatelů VR světa ve sdíleném fyzickém prostoru (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Petr Varga: Rozšířená realita ve městě (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Jakub Dřímal: Výuková aplikace ve Virtuální Realitě s využitím hlasového rozhraní (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Interakce člověka s počítačem |
DP |
Jan Tošner: Aplikace pro prohlížení Langweilova modelu Prahy (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
BP |
Macoszek Ondřej: 3D rekonstrukce objektů ze stránek pro sdílení fotografií | Sedláček David |
2011 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Okluský Ondřej: Vývoj počítačové hry s využitím dat ze zařízení pro záznam pohybu (PDF) | Sedláček David |
2015 |
OI |
Softwarové systémy |
BP |
Špatný Jakub: Mobilní aplikace pro podporu organizace Dne Otevřených Dveří (PDF) | Sedláček David |
2015 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Janovský Roman: Víceuživatelský 3D editor na mobilní platformě (PDF) | Sedláček David |
2015 |
OI |
Softwarové systémy |
BP |
Beránek Petr: Editor hranic ploch pro program ArchiRec3D (PDF) | Sedláček David |
2015 |
OI |
Softwarové systémy |
BP |
Petriska Jakub: Rozšiřitelná knihovna herních mechanizmů pro Android (PDF) | Sedláček David |
2015 |
STM |
Softwarové inženýrství |
BP |
Sedláček Šimon: Program pro tvorbu normálových map z jedné fotografie (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Softwarové systémy |
BP |
Čáp Martin: Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Softwarové systémy |
BP |
Trněný Michal: Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Softwarové systémy |
BP |
Onder Matej: VR prohlídka koncentračního tábora Auschwitz-Birkenau (PDF) | Sedláček David |
2018 |
|
|
BP |
Dominik Chaloupka: Rozšiřující 3D model pro hru zabývající se hromadnou dopravou (PDF) | Sedláček David |
2021 |
|
|
BP |
Markéta Machová: Balanční cvičení pro seniory ve VR (PDF) | Sedláček David |
2021 |
|
|
BP |
Vít Valečka: Nelineární pořad pro kulovou projekci (PDF) | Sedláček David |
2020 |
|
|
BP |
Šimon Maňour: Virtuální naučné stezky v React Native (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Software |
BP |
Vidašič Jan: Multiplatformní aplikace v React Native pro sledování stavuměřáku kvality ovzduší (PDF) | Sedláček David |
2018 |
OI |
Softwarové systémy |
BP |
Patrik Sedliský: Modely pro výukovou aplikaci v metaverzu Neos VR (PDF) | Sedláček David |
2021 |
|
|
BP |
Jan Skála: Systém pro správu uživatelů projektu EduARd (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Software |
BP |
Jan Hrdý: Multiplatformní aplikace pro sběr georeferencovaných dat (PDF) | Sedláček David |
2019 |
|
|
BP |
Lukáš Pospíšil: Virtuální zážitek „Tvorba Langweilova modelu Prahy“ (PDF) | Sedláček David |
2021 |
|
|
BP |
Petr Kroupa: VR simulátor kuchaře (PDF) | Sedláček David |
2021 |
|
|
BP |
Veronika Ovsyannikova: Rozšířeně realitní aplikace pro líčení obličeje (PDF) | Sedláček David |
2024 |
|
Technologie pro multimédia a virtuální realitu |
BP |
Ondřej Viskup: Interaktivní úkoly na mobilním telefonu (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Software |
DP |
Makovec Marek: DVBGrabber - systém pro streamování a zaznamenávání televizního vysílání pro osobní použití (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Softwarové inženýrství |
DP |
Veselý Josef: Multiplatformní knihovna pro výukové aplikace (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Softwarové inženýrství |
DP |
Rychlovský Jiří: Knihovna pro aplikace typu virtuální naučné stezky na iOS (PDF) | Sedláček David |
2017 |
OI |
Softwarové inženýrství |
DP |
Ondřej Trojan: Řídící systém pro multiprojekci (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Softwarové inženýrství |
BP |
Trojan Ondřej: Víceuživatelská hra v rozšířené realitě na mobilní platformě (PDF) | Sedláček David |
2018 |
KYR |
Systémy a řízení |