Diplomové a bakalářské práce

diploma

DEBUG: found in cache:
TypAutor a název práceVedoucíRokprogdisc
BP Červenka Michal: Genesis - jádro herního enginu Bittner Jiří 2011 STM Web a multimedia (bakalářský)
BP Vonásek Luboš: Jádro závodního simulátoru Bittner Jiří 2012 STM Web a multimedia (bakalářský)
BP Hendrich Kamil: Zásuvné moduly pro Google Sketchup (PDF)Bittner Jiří 2014 STM Web a multimedia
BP Král David: Srovnání knihoven pro vrhání paprsku (PDF)Bittner Jiří 2015 STM Web a multimedia
BP Brachaczek Petr: Modely 3D scén pro jízdní simulátor (PDF)Bittner Jiří 2017 STM Web a multimedia
BP Šmíd Antonín: Srovnání Unity a Unreal Enginu (PDF)Bittner Jiří 2017 STM Web a multimedia
BP Alena Mikushina: Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Eduard Lavuš: Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Alexander Temnyakov: Přímé zobrazování procedurálních modelů (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Vavera: Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vít Neckář: Škálovatelná simulace dopravy v systému VRUT (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Aschermann: Editor geometrie v systému VRUT (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Hanák: Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie (PDF)Bittner Jiří 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Štěpán Machovský: Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Michal Pozník: Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Matvii Bunin: Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Kolínský: Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Kutálek: Procedurální generování prostředí pro videohry (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Dan Juříček: Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF)Bittner Jiří 2024 OI Počítačové hry a grafika
BP Jakub Kyselka: Vzhled materiálů v Unity (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Lucie Rosenthalerová: Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Zemko: Procedurální generování modelů měst (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Petr Nahodil: Procedurální generování scény pro vlakový simulátor (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Matěj Gargula: Simulace herní umělé inteligence (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Ondřej Kyzr: Procedurální generování venkovních scén (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Jiřík: Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Kropáč: Výkonnostní optimalizace v Unity (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Ivan Oryshchenko: Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Jakub Profota: Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Fedor Timushev: Knihovna materiálů v Unity (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
DP Novotný Miroslav: Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU Bittner Jiří 2011 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Trusková Hana: Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU Bittner Jiří 2011 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Benátský Michal: Efektivní zobrazování volumetrických dat na GPU Bittner Jiří 2011 OI Počítačová grafika
DP Kučera Adam: Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase Bittner Jiří 2012 OI Počítačová grafika
DP Smutný Michael: Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení Bittner Jiří 2012 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Šimek Daniel: Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování Bittner Jiří 2013 OI Počítačová grafika a interakce
DP Valenta Kryštof: Zobrazování komplexních scén pomocí adaptivní voxelizace Bittner Jiří 2013 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Hyková Tereza: Efektivní vzorkování pro instantní radiozitu Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Kraus Petr: Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Hub Robin: Efektivní metody pro výpočet komplexních efektů globálního osvětlení Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Altman Tomáš: Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Minařík Jaroslav: Simulace okolních dopravních dějů (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Loucký Radek: Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Meister Daniel: Metody rychlé stavby hierarchií obálek (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Mikeš Daniel: Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic (PDF)Bittner Jiří 2015 OI Počítačová grafika a interakce
DP Karaffová Markéta: Efektivní sledování paprsků v CSG modelech (PDF)Bittner Jiří 2016 OI Počítačová grafika a interakce
DP Mayerová Eva: Interaktivní vizualizace hierarchií obalových těles (PDF)Bittner Jiří 2016 OI Počítačová grafika a interakce
DP Švecová Kateřina: Zobrazování komplexní vegetace v Unreal Engine (PDF)Bittner Jiří 2017 OI Počítačová grafika a interakce
DP Kaiser Vojtěch: Efektivní zobrazování zemského povrchu pro vizualizaci letecké dopravy (PDF)Bittner Jiří 2018 OI Počítačová grafika a interakce
DP Tomáš Bubeníček: Konfigurovatelný nástroj pro tvorbu syntetických dat (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačová grafika
DP Jaroslav Kravec: Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačová grafika
DP Emese Szabó: Hierarchie obalových těles pro podlouhlé objekty (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačová grafika
DP Giang Chau Nguyenová: Vizuální simulace deště (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačová grafika
DP Dundr Jan: Filtrování globálního osvětlení pro interaktivní aplikace (PDF)Bittner Jiří 2018 OI Počítačová grafika a interakce
DP Navrátil Michal: Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování (PDF)Bittner Jiří 2018 OI Počítačová grafika
DP Šimon Sedláček: Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření (PDF)Bittner Jiří 2019 OI Počítačová grafika
DP Michal Hvězda: Dynamické Difuzní Globální Osvětlení (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačová grafika
DP Karel Tomanec: Efektivní vzorkování pro výpočet komplexního osvětlení v reálném čase (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačová grafika
DP Daniel Aschermann: Modulární editor silniční sítě pro VRUT (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačová grafika
Meister Daniel: Hierarchie obálek pro výkonné sledování paprsku (PDF)Bittner Jiří 2018 Informatika a výpočetní technika
Jakub Hendrich: Adaptivní algoritmy syntézy obrazu (PDF)Bittner Jiří 2023 Informatika a výpočetní technika
Za obsah zodpovídá: Petr Pošík