BP |
Červenka Michal: Genesis - jádro herního enginu | Bittner Jiří |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Vonásek Luboš: Jádro závodního simulátoru | Bittner Jiří |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Hendrich Kamil: Zásuvné moduly pro Google Sketchup (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Král David: Srovnání knihoven pro vrhání paprsku (PDF) | Bittner Jiří |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Brachaczek Petr: Modely 3D scén pro jízdní simulátor (PDF) | Bittner Jiří |
2017 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Šmíd Antonín: Srovnání Unity a Unreal Enginu (PDF) | Bittner Jiří |
2017 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Alena Mikushina: Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Eduard Lavuš: Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alexander Temnyakov: Přímé zobrazování procedurálních modelů (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Vavera: Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vít Neckář: Škálovatelná simulace dopravy v systému VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Aschermann: Editor geometrie v systému VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Hanák: Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie (PDF) | Bittner Jiří |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Štěpán Machovský: Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Pozník: Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matvii Bunin: Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Kolínský: Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Sledování paprsku v réalném čase v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Kutálek: Procedurální generování prostředí pro videohry (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dan Juříček: Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ondřej Mašek: Implementace vlakového simulátoru (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Kyselka: Vzhled materiálů v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lucie Rosenthalerová: Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zemko: Procedurální generování modelů měst (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Nahodil: Procedurální generování scény pro vlakový simulátor (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Gargula: Simulace herní umělé inteligence (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ondřej Kyzr: Procedurální generování venkovních scén (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Jiřík: Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Kropáč: Výkonnostní optimalizace v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ivan Oryshchenko: Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Profota: Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Fedor Timushev: Knihovna materiálů v Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
DP |
Novotný Miroslav: Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU | Bittner Jiří |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Trusková Hana: Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU | Bittner Jiří |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Benátský Michal: Efektivní zobrazování volumetrických dat na GPU | Bittner Jiří |
2011 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Kučera Adam: Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase | Bittner Jiří |
2012 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Smutný Michael: Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení | Bittner Jiří |
2012 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Šimek Daniel: Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování | Bittner Jiří |
2013 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Valenta Kryštof: Zobrazování komplexních scén pomocí adaptivní voxelizace | Bittner Jiří |
2013 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Hyková Tereza: Efektivní vzorkování pro instantní radiozitu | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Kraus Petr: Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Hub Robin: Efektivní metody pro výpočet komplexních efektů globálního osvětlení | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Altman Tomáš: Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Minařík Jaroslav: Simulace okolních dopravních dějů (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Loucký Radek: Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Meister Daniel: Metody rychlé stavby hierarchií obálek (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Mikeš Daniel: Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic (PDF) | Bittner Jiří |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Karaffová Markéta: Efektivní sledování paprsků v CSG modelech (PDF) | Bittner Jiří |
2016 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Mayerová Eva: Interaktivní vizualizace hierarchií obalových těles (PDF) | Bittner Jiří |
2016 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Švecová Kateřina: Zobrazování komplexní vegetace v Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Kaiser Vojtěch: Efektivní zobrazování zemského povrchu pro vizualizaci letecké dopravy (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Tomáš Bubeníček: Konfigurovatelný nástroj pro tvorbu syntetických dat (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Jaroslav Kravec: Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Emese Szabó: Hierarchie obalových těles pro podlouhlé objekty (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Giang Chau Nguyenová: Vizuální simulace deště (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Dundr Jan: Filtrování globálního osvětlení pro interaktivní aplikace (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Navrátil Michal: Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Šimon Sedláček: Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření (PDF) | Bittner Jiří |
2019 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Michal Hvězda: Dynamické Difuzní Globální Osvětlení (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Martin Němec: Interaktivní detekce místností (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Tomáš Bilák: Optimalizace scény pro RTX (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Lucie Veverková: Využití těsných obálek pro hierarchie obalových těles (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Karel Tomanec: Efektivní vzorkování pro výpočet komplexního osvětlení v reálném čase (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Daniel Aschermann: Modulární editor silniční sítě pro VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Michal Mráz: Geolokalizované procedurální generování biomů v reálném čase (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Softwarové inženýrství |
|
Meister Daniel: Hierarchie obálek pro výkonné sledování paprsku (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
|
Informatika a výpočetní technika |
|
Jakub Hendrich: Adaptivní algoritmy syntézy obrazu (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
|
Informatika a výpočetní technika |