Czech Technical University in Prague
Faculty of Electrical Engineering
Department of Cybernetics
Department
Showcase
Teaching
Research
Navigate to...
Department
— About
— Management
— People
— News
— Events
— Library
— Open positions
— Contacts
— Internal pages
Showcase
— Demos
— Awards
— Department in media
— Selected publications
— Patents
Teaching
— Study programs
— Courses
— Study completion
— Student projects
— Computer labs
— GPU servers
Research
— Research groups and teams
— Projects
— Publications
— PhD Study
— Defended dissertation theses
diploma
Diploma and bachelor theses
diploma
DEBUG: found in cache:
Search:
Type
Author and work title
Supervisor
Year
prog
disc
BP
Richard Fošenbauer
:
Photorealistic Swimming Pool Configurator
(
PDF
)
Bittner Jiří
2024
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Ondřej Mašek
:
Train simulator implementation
(
PDF
)
Bittner Jiří
2024
OI
Počítačové hry a grafika
DP
Martin Němec
:
Interactive Room Detection
(
PDF
)
Bittner Jiří
2024
OI
Počítačová grafika
DP
Tomáš Bilák
:
Scene optimization for RTX
(
PDF
)
Bittner Jiří
2024
OI
Počítačová grafika
DP
Lucie Veverková
:
Using Tight Bounding Volumes for Bounding Volume Hierarchies
(
PDF
)
Bittner Jiří
2024
OI
Počítačová grafika
BP
Dan Juříček
:
Rendering Detailed Models in Unreal Engine
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Petr Nahodil
:
Procedural Scene Generation for Train Simulator
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Matěj Gargula
:
Simulating artificial inteligence in games
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Ondřej Kyzr
:
Procedural generation of outdoor scenes
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Jiří Kropáč
:
Performance optimizations in Unity
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Ivan Oryshchenko
:
Using Game Engine for Note Taking and Sharing
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Richard Fošenbauer
:
Photorealistic Swimming Pool Configurator
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Jakub Profota
:
Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Fedor Timushev
:
Materials Library in Unity
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačové hry a grafika
DP
Karel Tomanec
:
Efficient sampling for computing complex illumination in real-time
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačová grafika
DP
Daniel Aschermann
:
Modular Road Network Editor for VRUT
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
OI
Počítačová grafika
Jakub Hendrich
:
Adaptive Acceleration Techniques for Ray Tracing
(
PDF
)
Bittner Jiří
2023
Informatika a výpočetní technika
BP
Vojtěch Kolínský
:
Road Network Editor for Virtual Reality Universal Toolkit
(
PDF
)
Bittner Jiří
2022
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Jakub Kyselka
:
Materials Appearance in Unity
(
PDF
)
Bittner Jiří
2022
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Lucie Rosenthalerová
:
Evaluating Players Performance in Strategic Games
(
PDF
)
Bittner Jiří
2022
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Jiří Zemko
:
Procedural generation of city models
(
PDF
)
Bittner Jiří
2022
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Daniel Jiřík
:
Game Development Demos - Game Physics
(
PDF
)
Bittner Jiří
2022
OI
Počítačové hry a grafika
DP
Michal Hvězda
:
Dynamic Diffuse Global Illumination
(
PDF
)
Bittner Jiří
2022
OI
Počítačová grafika
BP
Alexander Temnyakov
:
Direct Rendering of Procedural Models
(
PDF
)
Bittner Jiří
2021
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Vojtěch Vavera
:
Real-Time Ray Tracing in Unreal Engine
(
PDF
)
Bittner Jiří
2021
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Matvii Bunin
:
Path Tracing using Vulkan API
(
PDF
)
Bittner Jiří
2021
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Bohumil Bednář
:
Real-Time Ray Tracing in Unity
(
PDF
)
Bittner Jiří
2021
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Jan Kutálek
:
Procedural generation of videogame environments
(
PDF
)
Bittner Jiří
2021
OI
Počítačové hry a grafika
DP
Emese Szabó
:
Bounding Volume Hierarchies for Oblong Objects
(
PDF
)
Bittner Jiří
2021
OI
Počítačová grafika
DP
Giang Chau Nguyenová
:
Visual Simulation of Rain
(
PDF
)
Bittner Jiří
2021
OI
Počítačová grafika
BP
Alena Mikushina
:
Creation of modular 3D assets for videogames
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Eduard Lavuš
:
Implementation of rendering system in Rust
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Bohumil Bednář
:
Real-Time Ray Tracing in Unity
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Vít Neckář
:
Scalable Traffic Simulation for VRUT
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Daniel Aschermann
:
Geometry editor in VRUT
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Štěpán Machovský
:
A set of educational tools for game development course
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačové hry a grafika
BP
Michal Pozník
:
Evaluation of Players Performance - Methodology and Implementation
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačové hry a grafika
DP
Tomáš Bubeníček
:
Configurable tool for synthetic data creation
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačová grafika
DP
Jaroslav Kravec
:
Realistic Remote Rendering for VR and Mobile Devices
(
PDF
)
Bittner Jiří
2020
OI
Počítačová grafika
BP
Daniel Hanák
:
Creating Realistic Environments using Photogrammetry
(
PDF
)
Bittner Jiří
2019
OI
Počítačové hry a grafika
DP
Šimon Sedláček
:
Real-Time Global Illumination using Irradiance Probes
(
PDF
)
Bittner Jiří
2019
OI
Počítačová grafika
DP
Kaiser Vojtěch
:
Efficient Rendering of Earth Surface for Air Traffic Visualization
(
PDF
)
Bittner Jiří
2018
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Dundr Jan
:
Global Illumination Filtering for Interactive Applications
(
PDF
)
Bittner Jiří
2018
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Navrátil Michal
:
Optimizing Acceleration Data Structures for Photorealistic Rendering
(
PDF
)
Bittner Jiří
2018
OI
Počítačová grafika
Meister Daniel
:
Bounding Volume Hierarchies for High-Performance Ray Tracing
(
PDF
)
Bittner Jiří
2018
Informatika a výpočetní technika
BP
Brachaczek Petr
:
Models of 3D Scenes for a Driving Simulator
(
PDF
)
Bittner Jiří
2017
STM
Web a multimedia
BP
Šmíd Antonín
:
Comparison of Unity and Unreal Engine
(
PDF
)
Bittner Jiří
2017
STM
Web a multimedia
DP
Švecová Kateřina
:
Complex Vegetation Rendering in Unreal Engine
(
PDF
)
Bittner Jiří
2017
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Karaffová Markéta
:
Efficient Ray Tracing of CSG Models
(
PDF
)
Bittner Jiří
2016
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Mayerová Eva
:
Interactive Visualization of Bounding Volume Hierarchies
(
PDF
)
Bittner Jiří
2016
OI
Počítačová grafika a interakce
BP
Král David
:
Comparison of Ray Tracing Libraries
(
PDF
)
Bittner Jiří
2015
STM
Web a multimedia
DP
Mikeš Daniel
:
Water Simulation using Wave Particles
(
PDF
)
Bittner Jiří
2015
OI
Počítačová grafika a interakce
BP
Hendrich Kamil
:
Google Sketchup Plugins
(
PDF
)
Bittner Jiří
2014
STM
Web a multimedia
DP
Hyková Tereza
:
Efficient Sampling for Instant Radiosity
Bittner Jiří
2014
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Kraus Petr
:
Ray Casting Library for OpenGL
Bittner Jiří
2014
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Hub Robin
:
Efficient methods for computing complex global illumination effects
Bittner Jiří
2014
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Altman Tomáš
:
Computing global illumination effects in the rasterization pipeline
(
PDF
)
Bittner Jiří
2014
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Minařík Jaroslav
:
Simulation of surrounding traffic
(
PDF
)
Bittner Jiří
2014
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Loucký Radek
:
Simple ray casting library
(
PDF
)
Bittner Jiří
2014
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Meister Daniel
:
Methods for fast construction of bounding volume hierarchies
(
PDF
)
Bittner Jiří
2014
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Šimek Daniel
:
Deferred shading based extensible rendering pipeline
Bittner Jiří
2013
OI
Počítačová grafika a interakce
DP
Valenta Kryštof
:
Rendering complex scenes using adaptive voxelization
Bittner Jiří
2013
EI
Výpočetní technika (magisterský)
BP
Vonásek Luboš
:
Racing simulation engine
Bittner Jiří
2012
STM
Web a multimedia (bakalářský)
DP
Kučera Adam
:
Realistic real-time rendering of vegetation models
Bittner Jiří
2012
OI
Počítačová grafika
DP
Smutný Michael
:
Approximate visibility computations for interactive global illumination methods
Bittner Jiří
2012
EI
Výpočetní technika (magisterský)
BP
Červenka Michal
:
Genesis - game engine kernel
Bittner Jiří
2011
STM
Web a multimedia (bakalářský)
DP
Novotný Miroslav
:
Approximate computation of global illumination effects on the GPU
Bittner Jiří
2011
EI
Výpočetní technika (magisterský)
DP
Trusková Hana
:
Using ray hierarchies for GPU ray tracing
Bittner Jiří
2011
EI
Výpočetní technika (magisterský)
DP
Benátský Michal
:
Efficient rendering of volumetric data on the GPU
Bittner Jiří
2011
OI
Počítačová grafika
Showing 1 to 69 of 69 entries
Responsible person:
Petr Pošík
About
Management
People
News
Events
Library
Open positions
Contacts
Internal pages
Demos
Awards
Department in media
Selected publications
Patents
Study programs
Courses
Study completion
Student projects
Computer labs
GPU servers
Research groups and teams
Projects
Publications
PhD Study
Defended dissertation theses