BP |
Ondřej Mézl: Design of mobile application for administration of nicotine replacement (PDF) | Novák Daniel |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alena Mikushina: Creation of modular 3D assets for videogames (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Hvězda: Daylight model for system VRUT (PDF) | Sloup Jaroslav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Pospíšil: Multiplatform augmented reality application for Earth satelite visualization (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Cicvárek: Materials in computer graphics (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Martina Klimešová: Implementation of Asymmetric Cooperative Video Game - 3D Environment (PDF) | Sporka Adam |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Radek Bumbálek: Strong Privacy-Preserving Multi-Agent Planner (PDF) | Štolba Michal |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Pavla Křivanová: Implementation of Asymmetric Cooperative Video Game - The Manual (PDF) | Sporka Adam |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dominik Truong: Georeferenced Augmented Reality (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michaela Kubišová: Mobile Android application for solving education tasks using EduARd system (PDF) | Malý Ivo |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Eduard Lavuš: Implementation of rendering system in Rust (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Karel Tomanec: Font Rendering in OpenGL (PDF) | Sloup Jaroslav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Mykola Isaiev: Application for design and export of racing tracks (PDF) | Čmolík Ladislav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Klára Konopásková: Application for teaching calculation of objects surfaces and volumes in virtual reality (PDF) | Husák Jan |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tereza Preislerová: Piano play in virtual reality (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jozef Skála: Sound in VR (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Real-Time Ray Tracing in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Veronika Petrova: Building strategy adaptation for Virtual Reality (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alexander Temnyakov: Direct Rendering of Procedural Models (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Vavera: Real-Time Ray Tracing in Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Šimon Gebauer: Mobile application for controlled drinking (PDF) | Burda Václav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vít Neckář: Scalable Traffic Simulation for VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Isa Skořepů: Music game in virtual reality (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zahradník: Organization of master-key systems (PDF) | Černoch Radomír |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Lazarek: Real object tracking for Virtual Reality (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Yehor Petukhov: Design and prototype implementation of module for graphical representation of data flow parsers (PDF) | Valenta Michal |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Aschermann: Geometry editor in VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Tran: Designing the aging process of a virtual guide - avatar to support the treatment of chronic diseases (PDF) | Novák Daniel |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Zdeněk David: Mobile application for teaching programming (PDF) | Nagyová Ingrid |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zahradník: Organization of master-key systems (PDF) | Černoch Radomír |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Patrik Březina: Artificial Intelligence Methods for Playing Collectible Card Games (PDF) | Lisý Viliam |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Hanák: Creating Realistic Environments using Photogrammetry (PDF) | Bittner Jiří |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Štěpán Machovský: A set of educational tools for game development course (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Karel Petr: Mountain climbing game (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alexandra Petrova: Fighting games (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Filip Harant: Procedural modeling of leaves and simulation of their aging (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Cimbura: Weathering of rocks (PDF) | Sloup Jaroslav |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Ryšavý: Completion of Prague Castle 3D model (PDF) | Žára Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Pozník: Evaluation of Players Performance - Methodology and Implementation (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tsimafei Raro: System for management of company training (PDF) | Jelínek Ivan |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Mráz: Web Portal for Augmented Reality Preparation (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniela Hradilová: Personal health diary - mobile application (PDF) | Malý Ivo |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Dulava: Structured population in evolutionary algorithms (PDF) | Pošík Petr |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matvii Bunin: Path Tracing using Vulkan API (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Miroslav Müller: Tutorials for the Tool tor Teaching Transformations (I3T) (PDF) | Felkel Petr |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Kolínský: Road Network Editor for Virtual Reality Universal Toolkit (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Margarita Ryabova: Virtual try on - Magic Mirror (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Julie Trollerová: Modeling and animation of quadrupeds (PDF) | Čmolík Ladislav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Marek Římal: Realtime 3D Reconstruction and Localization in Virtual Reality (PDF) | Sedláček David |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Šiman: Contactless control of sound synthesizer (PDF) | Sedláček David |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Emese Szabó: Reshaping the surface of the snowy landscape by wind erosion (PDF) | Sloup Jaroslav |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Varga: Logic 3D game (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Aleksandr Murugov: First-person puzzle game with switching playable characters as the main mechanic (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Mašín: Visualization and data processing users addicted to nicotine (PDF) | Novák Daniel |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lucie Veverková: 3D first-person logic game (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Gruncl: Transformation manipulators and scripting in I3T (PDF) | Sloup Jaroslav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Tošner: VR training of daily activities (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Real-Time Ray Tracing in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Peleška: Black Hole visualization in virtual reality with 360° camera (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alikhan Anuarbekov: Neural network learning visualization (PDF) | Kunc Vladimír |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Kutálek: Procedural generation of videogame environments (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Yanina Arameleva: 3D avatar animation for educational game (PDF) | Novák Daniel |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Viktor Bobůrka: 3D turn-based strategy game (PDF) | Čmolík Ladislav |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dan Juříček: Rendering Detailed Models in Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Photorealistic Swimming Pool Configurator (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Josef Bacík: Rendering pipelines in Unity for virtual reality (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Lhota: Virtual world editor (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Illich: Visualization of satellites in augmented reality (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Hamet: Outdoor AR with 360 panorama (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tomáš Pokorný: Survival 3D computer game (PDF) | Čmolík Ladislav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Šimek: VR 3D model viewer (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Kristýna Kořenská: Graph drawing and aesthetics metrics (PDF) | Dostál Matěj |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dmitrii Zamedianskii: Movement shooter with spider mechanics (PDF) | Havlík Tomáš |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Kyselka: Materials Appearance in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lucie Rosenthalerová: Evaluating Players Performance in Strategic Games (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zemko: Procedural generation of city models (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Robert Papay: 2D painting in VR (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Povolný: Graph drawing using algebraic graph theory (PDF) | Dostál Matěj |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Kristi Žampachů: Systém pro analýzu chování včelí královny (PDF) | Krajník Tomáš |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Sakmary: Atmosphere and Cloud Rendering in Real-time (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Nahodil: Procedural Scene Generation for Train Simulator (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Khanh Duong: 3D escape room game (PDF) | Čmolík Ladislav |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dmytro Kadar: New techniques for selecting, manipulating and placing objects for world editing inside VR (PDF) | Žákovská Uršula |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matyáš Kovaľ: 2D painting in VR (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Sára Veselá: 3D logic game (PDF) | Čmolík Ladislav |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tereza Hlavová: Interaction of the MATLAB computing environment with 3D scene (PDF) | Houška Jan |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Gargula: Simulating artificial inteligence in games (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Rudolf Líbal: Library for procedural generation of tiles in computer games (PDF) | Havlík Tomáš |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Tadeáš Zribko: Fusion of radiation and depth mesurements for an unmanned aerial vehicle (PDF) | Štibinger Petr |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ondřej Kyzr: Procedural generation of outdoor scenes (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Borecký: Content management in augmented reality (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dominik Dinh: Dynamic snow surface (PDF) | Sloup Jaroslav |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Jiřík: Game Development Demos - Game Physics (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vilém Jonák: Human tracking using computer vision with a data output (PDF) | Leischner Vojtěch |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Böhm: Real-time plane tracking app via augmented reality (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Pavel Sillinger: Virtual Mirror (PDF) | Žára Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Barbora Koudelková: Preparation of audiovisual material for multiprojection (PDF) | Sedláček David |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lukáš Cezner: BRDF surface reflectance using LIGHTEC Minidiff V2 for Game Engines (PDF) | Havran Vlastimil |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Kropáč: Performance optimizations in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Filip Ježowicz: Interactive Installation with Underwater Flocking Animals for Children (PDF) | Žákovská Uršula |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ivan Oryshchenko: Using Game Engine for Note Taking and Sharing (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Blažek: Player of Mastermind learned from examples (PDF) | Franc Vojtěch |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Photorealistic Swimming Pool Configurator (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Radek Pleticha: Comparison of video filters in GLSL and 2D Canvas (PDF) | Žára Ondřej |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vít Gardoň: Voice control in VR (PDF) | Sedláček David |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Zdeněk Kolář: Game engine for Minecraft-like games (PDF) | Čmolík Ladislav |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Pavel Sillinger: Virtual Mirror (PDF) | Žára Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Roland Fritsch: VR simulation of orientation disorders in space (PDF) | Sedláček David |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Adam Loucký: Advanced Tutorials in I3T (PDF) | Felkel Petr |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Profota: Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Martin Doležal: Interactive illustration editor (PDF) | Čmolík Ladislav |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Veronika Shirochenkova: Library and Reading Books in VR (PDF) | Žákovská Uršula |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Fedor Timushev: Materials Library in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |