Diploma and bachelor theses

diploma

DEBUG: found in cache:
TypeAuthor and work titleSupervisorYearprogdisc
BP Červenka Michal: Genesis - game engine kernel Bittner Jiří 2011 STM Web a multimedia (bakalářský)
BP Vonásek Luboš: Racing simulation engine Bittner Jiří 2012 STM Web a multimedia (bakalářský)
BP Hendrich Kamil: Google Sketchup Plugins (PDF)Bittner Jiří 2014 STM Web a multimedia
BP Král David: Comparison of Ray Tracing Libraries (PDF)Bittner Jiří 2015 STM Web a multimedia
BP Brachaczek Petr: Models of 3D Scenes for a Driving Simulator (PDF)Bittner Jiří 2017 STM Web a multimedia
BP Šmíd Antonín: Comparison of Unity and Unreal Engine (PDF)Bittner Jiří 2017 STM Web a multimedia
BP Alena Mikushina: Creation of modular 3D assets for videogames (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Eduard Lavuš: Implementation of rendering system in Rust (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Bohumil Bednář: Real-Time Ray Tracing in Unity (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Alexander Temnyakov: Direct Rendering of Procedural Models (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Vavera: Real-Time Ray Tracing in Unreal Engine (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vít Neckář: Scalable Traffic Simulation for VRUT (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Aschermann: Geometry editor in VRUT (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Hanák: Creating Realistic Environments using Photogrammetry (PDF)Bittner Jiří 2019 OI Počítačové hry a grafika
BP Štěpán Machovský: A set of educational tools for game development course (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Michal Pozník: Evaluation of Players Performance - Methodology and Implementation (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačové hry a grafika
BP Matvii Bunin: Path Tracing using Vulkan API (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Vojtěch Kolínský: Road Network Editor for Virtual Reality Universal Toolkit (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Bohumil Bednář: Real-Time Ray Tracing in Unity (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Jan Kutálek: Procedural generation of videogame environments (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačové hry a grafika
BP Dan Juříček: Rendering Detailed Models in Unreal Engine (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Richard Fošenbauer: Photorealistic Swimming Pool Configurator (PDF)Bittner Jiří 2024 OI Počítačové hry a grafika
BP Jakub Kyselka: Materials Appearance in Unity (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Lucie Rosenthalerová: Evaluating Players Performance in Strategic Games (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Zemko: Procedural generation of city models (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Petr Nahodil: Procedural Scene Generation for Train Simulator (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Matěj Gargula: Simulating artificial inteligence in games (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Ondřej Kyzr: Procedural generation of outdoor scenes (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Daniel Jiřík: Game Development Demos - Game Physics (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačové hry a grafika
BP Jiří Kropáč: Performance optimizations in Unity (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Ivan Oryshchenko: Using Game Engine for Note Taking and Sharing (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Richard Fošenbauer: Photorealistic Swimming Pool Configurator (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Jakub Profota: Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
BP Fedor Timushev: Materials Library in Unity (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačové hry a grafika
DP Novotný Miroslav: Approximate computation of global illumination effects on the GPU Bittner Jiří 2011 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Trusková Hana: Using ray hierarchies for GPU ray tracing Bittner Jiří 2011 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Benátský Michal: Efficient rendering of volumetric data on the GPU Bittner Jiří 2011 OI Počítačová grafika
DP Kučera Adam: Realistic real-time rendering of vegetation models Bittner Jiří 2012 OI Počítačová grafika
DP Smutný Michael: Approximate visibility computations for interactive global illumination methods Bittner Jiří 2012 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Šimek Daniel: Deferred shading based extensible rendering pipeline Bittner Jiří 2013 OI Počítačová grafika a interakce
DP Valenta Kryštof: Rendering complex scenes using adaptive voxelization Bittner Jiří 2013 EI Výpočetní technika (magisterský)
DP Hyková Tereza: Efficient Sampling for Instant Radiosity Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Kraus Petr: Ray Casting Library for OpenGL Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Hub Robin: Efficient methods for computing complex global illumination effects Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Altman Tomáš: Computing global illumination effects in the rasterization pipeline (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Minařík Jaroslav: Simulation of surrounding traffic (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Loucký Radek: Simple ray casting library (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Meister Daniel: Methods for fast construction of bounding volume hierarchies (PDF)Bittner Jiří 2014 OI Počítačová grafika a interakce
DP Mikeš Daniel: Water Simulation using Wave Particles (PDF)Bittner Jiří 2015 OI Počítačová grafika a interakce
DP Karaffová Markéta: Efficient Ray Tracing of CSG Models (PDF)Bittner Jiří 2016 OI Počítačová grafika a interakce
DP Mayerová Eva: Interactive Visualization of Bounding Volume Hierarchies (PDF)Bittner Jiří 2016 OI Počítačová grafika a interakce
DP Švecová Kateřina: Complex Vegetation Rendering in Unreal Engine (PDF)Bittner Jiří 2017 OI Počítačová grafika a interakce
DP Kaiser Vojtěch: Efficient Rendering of Earth Surface for Air Traffic Visualization (PDF)Bittner Jiří 2018 OI Počítačová grafika a interakce
DP Tomáš Bubeníček: Configurable tool for synthetic data creation (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačová grafika
DP Jaroslav Kravec: Realistic Remote Rendering for VR and Mobile Devices (PDF)Bittner Jiří 2020 OI Počítačová grafika
DP Emese Szabó: Bounding Volume Hierarchies for Oblong Objects (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačová grafika
DP Giang Chau Nguyenová: Visual Simulation of Rain (PDF)Bittner Jiří 2021 OI Počítačová grafika
DP Dundr Jan: Global Illumination Filtering for Interactive Applications (PDF)Bittner Jiří 2018 OI Počítačová grafika a interakce
DP Navrátil Michal: Optimizing Acceleration Data Structures for Photorealistic Rendering (PDF)Bittner Jiří 2018 OI Počítačová grafika
DP Šimon Sedláček: Real-Time Global Illumination using Irradiance Probes (PDF)Bittner Jiří 2019 OI Počítačová grafika
DP Michal Hvězda: Dynamic Diffuse Global Illumination (PDF)Bittner Jiří 2022 OI Počítačová grafika
DP Karel Tomanec: Efficient sampling for computing complex illumination in real-time (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačová grafika
DP Daniel Aschermann: Modular Road Network Editor for VRUT (PDF)Bittner Jiří 2023 OI Počítačová grafika
Meister Daniel: Bounding Volume Hierarchies for High-Performance Ray Tracing (PDF)Bittner Jiří 2018 Informatika a výpočetní technika
Jakub Hendrich: Adaptive Acceleration Techniques for Ray Tracing (PDF)Bittner Jiří 2023 Informatika a výpočetní technika
Responsible person: Petr Pošík