BP |
Červenka Michal: Genesis - game engine kernel | Bittner Jiří |
2011 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Vonásek Luboš: Racing simulation engine | Bittner Jiří |
2012 |
STM |
Web a multimedia (bakalářský) |
BP |
Hendrich Kamil: Google Sketchup Plugins (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Král David: Comparison of Ray Tracing Libraries (PDF) | Bittner Jiří |
2015 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Brachaczek Petr: Models of 3D Scenes for a Driving Simulator (PDF) | Bittner Jiří |
2017 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Šmíd Antonín: Comparison of Unity and Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2017 |
STM |
Web a multimedia |
BP |
Alena Mikushina: Creation of modular 3D assets for videogames (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Eduard Lavuš: Implementation of rendering system in Rust (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Real-Time Ray Tracing in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Alexander Temnyakov: Direct Rendering of Procedural Models (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Vavera: Real-Time Ray Tracing in Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vít Neckář: Scalable Traffic Simulation for VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Aschermann: Geometry editor in VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Hanák: Creating Realistic Environments using Photogrammetry (PDF) | Bittner Jiří |
2019 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Štěpán Machovský: A set of educational tools for game development course (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Michal Pozník: Evaluation of Players Performance - Methodology and Implementation (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matvii Bunin: Path Tracing using Vulkan API (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Vojtěch Kolínský: Road Network Editor for Virtual Reality Universal Toolkit (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Bohumil Bednář: Real-Time Ray Tracing in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jan Kutálek: Procedural generation of videogame environments (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Dan Juříček: Rendering Detailed Models in Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Photorealistic Swimming Pool Configurator (PDF) | Bittner Jiří |
2024 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Kyselka: Materials Appearance in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Lucie Rosenthalerová: Evaluating Players Performance in Strategic Games (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Zemko: Procedural generation of city models (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Petr Nahodil: Procedural Scene Generation for Train Simulator (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Matěj Gargula: Simulating artificial inteligence in games (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ondřej Kyzr: Procedural generation of outdoor scenes (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Daniel Jiřík: Game Development Demos - Game Physics (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jiří Kropáč: Performance optimizations in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Ivan Oryshchenko: Using Game Engine for Note Taking and Sharing (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Richard Fošenbauer: Photorealistic Swimming Pool Configurator (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Jakub Profota: Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
BP |
Fedor Timushev: Materials Library in Unity (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačové hry a grafika |
DP |
Novotný Miroslav: Approximate computation of global illumination effects on the GPU | Bittner Jiří |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Trusková Hana: Using ray hierarchies for GPU ray tracing | Bittner Jiří |
2011 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Benátský Michal: Efficient rendering of volumetric data on the GPU | Bittner Jiří |
2011 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Kučera Adam: Realistic real-time rendering of vegetation models | Bittner Jiří |
2012 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Smutný Michael: Approximate visibility computations for interactive global illumination methods | Bittner Jiří |
2012 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Šimek Daniel: Deferred shading based extensible rendering pipeline | Bittner Jiří |
2013 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Valenta Kryštof: Rendering complex scenes using adaptive voxelization | Bittner Jiří |
2013 |
EI |
Výpočetní technika (magisterský) |
DP |
Hyková Tereza: Efficient Sampling for Instant Radiosity | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Kraus Petr: Ray Casting Library for OpenGL | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Hub Robin: Efficient methods for computing complex global illumination effects | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Altman Tomáš: Computing global illumination effects in the rasterization pipeline (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Minařík Jaroslav: Simulation of surrounding traffic (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Loucký Radek: Simple ray casting library (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Meister Daniel: Methods for fast construction of bounding volume hierarchies (PDF) | Bittner Jiří |
2014 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Mikeš Daniel: Water Simulation using Wave Particles (PDF) | Bittner Jiří |
2015 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Karaffová Markéta: Efficient Ray Tracing of CSG Models (PDF) | Bittner Jiří |
2016 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Mayerová Eva: Interactive Visualization of Bounding Volume Hierarchies (PDF) | Bittner Jiří |
2016 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Švecová Kateřina: Complex Vegetation Rendering in Unreal Engine (PDF) | Bittner Jiří |
2017 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Kaiser Vojtěch: Efficient Rendering of Earth Surface for Air Traffic Visualization (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Tomáš Bubeníček: Configurable tool for synthetic data creation (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Jaroslav Kravec: Realistic Remote Rendering for VR and Mobile Devices (PDF) | Bittner Jiří |
2020 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Emese Szabó: Bounding Volume Hierarchies for Oblong Objects (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Giang Chau Nguyenová: Visual Simulation of Rain (PDF) | Bittner Jiří |
2021 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Dundr Jan: Global Illumination Filtering for Interactive Applications (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
OI |
Počítačová grafika a interakce |
DP |
Navrátil Michal: Optimizing Acceleration Data Structures for Photorealistic Rendering (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Šimon Sedláček: Real-Time Global Illumination using Irradiance Probes (PDF) | Bittner Jiří |
2019 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Michal Hvězda: Dynamic Diffuse Global Illumination (PDF) | Bittner Jiří |
2022 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Karel Tomanec: Efficient sampling for computing complex illumination in real-time (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
DP |
Daniel Aschermann: Modular Road Network Editor for VRUT (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
OI |
Počítačová grafika |
|
Meister Daniel: Bounding Volume Hierarchies for High-Performance Ray Tracing (PDF) | Bittner Jiří |
2018 |
|
Informatika a výpočetní technika |
|
Jakub Hendrich: Adaptive Acceleration Techniques for Ray Tracing (PDF) | Bittner Jiří |
2023 |
|
Informatika a výpočetní technika |